Härkätaisteluarenoiltahan on tuttua, että madadori härnää härkää punaisella viitalla. Samoin myös monille kalalajeille punainen pilkki tai muu syötti muodostaa yliluonnollisen kiihotteen.
Kauppiaat ovat tietysti huomanneet tämän saman asian. Eri kampanjoiden yhteydessä liimaillaan pieniä punaisia hintalappuja tuotteisiin ja saadaan näin asiakkaat kiinnostumaan tuotteista - jopa ostamaan niitä.
Hieno esimerkki parin päivän ajalta pääkaupunkiseudulta. Eilen useimmat liikkeet, niissä joissa tuotetta oli, myivät Brownin uusinta kirjaa hintaan 24.95 eur. Ja, kas tänään oli kirja saanut kanteensa punaisen alennuslapun, jossa komeili hinta 24.95 eur! Saatiin siis tuoreelle opukselle suuri ostoryntäys. Uskoisin että pian kirja komeilee top10-listan kärjessä. Näin helppoa se on.
Asiaa ja ajankohtaista lähinnä kotikaupungin kyliltä ja kulmilta; joskus hieman kauempaakin.
Twitter ja Instagram:
@tzalama
Mastodon:
@tzalama@mastodontti.fi
keskiviikko 16. joulukuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Voyager se jaksaa vaan
Kilpailumalli by @ri / 2012 Avaruuden yksinäinen matkaaja saavutti jälleen erään rajapyykin, joka innosti tutkimaan asiaa lisää. Voyager ...
-
Sissiristi ja muuta heraldiikkaa Rajamuseon näyttelyssä 2022 Joukko-osastoissa on perinteisesti palkittu hyvistä ja kiitettävistä suorituksi...
-
Viestiristit Kuluneella viikolla tuli kesken "työkiireiden" pikainen kutsu saapua ns. isolle kirkolle Helsinkiin. Asian kiir...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti